Iskolakorszerűsítés vállalkozási szerződés megkötése 2009-03-10 - 2009-06-30 Szerződéskötésről tájékoztató A közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXXXIX. törvény 99. § (4) bekezdése és 300. § (6) bekezdése alapján közzéteszem, hogy Rédics Község Önkormányzata a Móra Ferenc Általános Iskola korszerűsítése (tornaterem és szociális helyiség, üvegfal) céljából egyszerű közbeszerzési eljárást folytatott le, s a nyertes ajánlattevővel 2009. március 6-án az alábbi tartalommal megkötötte a vállalkozási szerződést: VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS
Mely létrejött egyrészről a FRANKÓ GÉP‑M Építőipari és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 8912 Kispáli, Kossuth u. 44., adószáma: 14569300-2-20, képviseletében Frankovics Andrásné ügyvezető) mint vállalkozó a továbbiakban: Vállalkozó Másrészről Rédics Község Önkormányzata 8978 Rédics Vasút út 10. adószáma: 15432089-2-20, bankszámlaszáma: 11749022-15432089, képviseletében Stokker Sándor polgármester és Szép Zsuzsanna címzetes főjegyző, mint megrendelő a továbbiakban: Megrendelő között a mai napon az alábbi feltételek mellett: I. A szerződés tárgya, célja I/1. Megrendelő a Móra Ferenc Általános Iskola korszerűsítése (tornaterem és szociális helyiség, üvegfal) céljából egyszerű közbeszerzési eljárást folytatott le, melynek nyertese a Vállalkozó. I/2. Felek az ajánlattételi felhívásban, a Vállalkozó ajánlatában foglaltaknak és a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően megkötik a szerződést. II. A szerződés tárgya, a teljesítés feltételei II/1. Megrendelő vállalkozásba adja, Vállalkozó elvállalja a Rédics, Pozsonyi u. 6 szám (542/6 hrsz.) alatti Móra Ferenc Általános Iskola korszerűsítésének elvégzését az ajánlattételi felhíváshoz csatolt dokumentációban foglaltaknak megfelelően, a Vállalkozó ajánlatában foglaltakat figyelembe véve. Vállalkozó vállalja a korszerűsítési munkálatok teljes körű elvégzését – a dokumentációba foglalt mennyiségi és műszaki tartalommal – az OTÉK, MSZ és a hatályos jogszabályok és hatósági előírások betartásával. Vállalkozó a korszerűsítési munkálatok időtartamára felelősségbiztosítással rendelkezik. II/2. Megrendelő a munkaterületet a Vállalkozó részére 2009. március 10-én átadja. A munkavégzés ideje alatt Vállalkozó köteles gondoskodni a balesetvédelmi előírások betartásáról. Az intézmény működését a korszerűsítési munkák nem zavarhatják. A szerződés tárgyában foglalt munkák elvégzését követő műszaki átadás határideje 2009. május 31. Vállalkozó részteljesítésre jogosult az alábbi részletezés szerint: a) tornatermi burkolat felújítása és a hozzá tartozó szociális helyiség kialakítása b) üvegfal bontása és építése A részteljesítések sorrendje nem kötött, azt a Vállalkozó határozza meg a körülmények figyelembevételével. II/3. Késedelmes teljesítés esetén Vállalkozó kötbért köteles fizetni, melynek összege minden késedelemmel érintett napra az igazolt teljesítéssel csökkentett nettó vállalkozói díj 10 %‑ának 1/365 része. A Vállalkozó továbbá teljes kártérítési felelősséggel tartozik a késedelmes teljesítésből adódó károkért. Megrendelő részéről: Név: Kiss Endre (műszaki ellenőr) Cím: 8973 Csesztreg, Petőfi u. 25. Vállalkozó részéről: Név: Tőke István Cím: 8900 Zalaegerszeg, Zrínyi u. 83. Szerződő felek kölcsönösen tudomásul veszik, hogy helyszíni képviselőik minden olyan kérdésben, melynek szerződést módosító következménye van, vagy lehet, jognyilatkozatot nem tehetnek. Stokker Sándor polgármester Vállalkozó részéről – képviseletében – jognyilatkozat tételére, ill. kötelezettség vállalására jogosult: Frankovics Andrásné ügyvezető - a szerződésben rögzített munkák hiánymentes, rendeltetésszerű használatra alkalmas elkészítése - átadási dokumentáció (az átadott iratanyagok jegyzéke, kivitelezői nyilatkozat (készre jelentés), építési célú termékek megfelelőségi igazolásai) Megrendelő általi átvétele. Megrendelő az átadási dokumentáció átvételét követő 15 napon belülre kitűzi a műszaki átadás-átvételi eljárás időpontját. Amennyiben részátadásra kerül sor, úgy a bizonylatolások szolgáltatása csak az érintett munkarészre vonatkozik. III/1. A szerződés tárgyát képező munka vállalási ára nettó 12.122.665 Ft + 20 % (2.424.534 Ft) ÁFA, azaz bruttó 14.547.199 Ft (tizennégymillió-ötszáznegyven-hétezer-százkilencvenkilenc forint). Megrendelő a vállalkozói díjat a teljesítést (a műszaki átadás-átvételt) követő 30 (harminc) napon belül fizeti meg. Amennyiben a részteljesítések együttes értéke meghaladja a vállalkozói díj 80 %‑át, Vállalkozó a részszámlák kibocsátására csak ezen értékhatárig jogosult. Megrendelő a végszámlát a szerződésben foglalt munkálatok hiánytalan műszaki átadás-átvételét követő 30 napon belül egyenlíti ki. A kifizetésekre kötelezően alkalmazni kell az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 36/A. §‑ában foglaltakat. A fizetési mód a Vállalkozó bankszámlájára történő átutalás. A fizetés akkor minősül teljesítettnek, ha az ellenérték a Vállalkozó számláján jóváírásra kerül. Megrendelő előleget nem fizet. IV/1. Vállalkozó és Megrendelő kölcsönösen köteles minden olyan körülményről haladéktalanul értesíteni a másik felet, amely a szerződésben foglalt munkavégzés eredményességét veszélyezteti, illetve gátolja. Abban az esetben, ha az esemény teljesítését gátló vagy veszélyeztető körülmény a vállalkozói jog- és hatáskört meghaladó körben merül fel, az akadály elhárítása érdekében a Megrendelő haladéktalanul intézkedik. IV/2. A szerződés teljesítése során felmerülő műszaki vitát a felek elsősorban egyeztetéssel, vagy kölcsönösen elfogadott független intézmény szakvéleménye alapján kísérlik meg rendezni. Általános szerződéses megállapodások tekintetében keletkező jogvita esetén felek a Lenti Városi Bíróság illetékességét fogadják el. IV/3. Amennyiben jelen szerződés tárgyát képező feladatokon felül Megrendelő többlet feladatot ír elő, úgy Vállalkozó a szerződött összegen felüli többletköltségét a megállapodott feltételek alapján, szerződésmódosítással érvényesítheti. IV/4. A műszaki átadás-átvétel lefolytatásának feltételeként – mindkét fél érdekkörén kívül felmerülő – hatóság, szakhatóság által előírt új, illetve pótmunka esetén a felek a szerződést az előírt munka jellegének megfelelően módosítják. IV/5. Az ajánlatban megjelölt, de a megvalósítás időszakában esetleg nem beszerezhető anyagok, termékek kiváltásánál minőségi színvonalban egyenértékű anyagok, termékek közül a kiválasztás joga Megrendelőt illeti meg. A termékváltás miatt pótköltség nem érvényesíthető. IV/6. A szerződésben foglalt munkára vonatkozóan Vállalkozó 5 év jótállási idő és 5 év szavatossági kötelezettséget vállal. IV/7. A megkötött vállalkozási szerződés módosítása, kiegészítése írásban a szerződő felek egyetértésével, az 2003. évi CXXIX. törvény vonatkozó rendelkezései és a Ptk. alapján történhet. IV/8. Jelen szerződéses feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és a tárgyhoz kapcsolódó egyéb jogszabályok rendelkezései az irányadók. IV/9. Vállalkozó tudomásul veszi, hogy a szerződés nyilvános, annak tartalma közérdekű adatnak minősül, Megrendelő a szerződést honlapján közzéteszi. Ezt a szerződést felek, mint akaratukkal mindenben megegyezőt elolvasás és megértés után jóváhagyólag írták alá. Stokker Sándor polgármester |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|